Nova naslovnica kataloga: zaštita na radu s iskrom u očima
S motivom na naslovnici za katalog jesen/zimu približili smo se nekonvencionalnom pristupu temi zaštite na radu kako bismo povećali osviještenost.
Zaštita na radu s različitim pristupom: bez gradilišta, visokih skela i dubokih jama. Postava koja se u kontekstu sigurnosti na radu ne bi očekivala. U Schlofferu redovito proučavamo temu zaštite na radu s neočekivane perspektive kako bi pomoću novih ideja i kampanja privukli još veću pažnju o sigurnom radnom okruženju. To se vidjelo također na naslovnici nove brošure jesen/zima.
Jedan od najpoznatijih plesnih prizora iz svijeta filma i glazbe nedavno je bio reinterpretiran u Schlofferu u Hartu pokraj Graza: zaštitne cipele umjesto plesnih, sigurnosni pojas za uspješno dizanje. "Zaštita na radu je ozbiljna tema, a naš cilj podrazumijeva spriječiti nezgode na radnome mjestu i ozljede povezane s njima. Stalno se trudimo tu temu predstaviti u pozitivnom svjetlu i nekonvencionalnim pristupom osvijestiti javnost", rekao je generalni direktor Gerhard Schloffer, koji daje uvid u rad Schloffer ekipe.
Usputno o ekipi : ideje za ovakve kampanje bez iznimke razvijaju i osmišljavaju zaposlenici iz različitih odjela.
Malo drugačiji pristup temi zaštite na radu naišao je na pozitivan odaziv: Za kreativnu seriju motiva „Schloffer – Opet se nije ništa dogodilo“ već smo 2016. godine osvojili brončanu nagradu na Green Pantheru, regionalnoj nagradi za kreativnu komunikaciju u oglašavanju koju dodjeljuje Gospodarska komora Štajerske. „Uvjereni smo da je kreativnost u komunikaciji s našim sudionicima važan pokretač koji nas dovodi korak bliže našoj viziji 'Zero injuries' (nema ozljeda),“ zaključio je Schloffer.